Flight 666 - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Jaap Lobach - WaarBenJij.nu Flight 666 - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Jaap Lobach - WaarBenJij.nu

Flight 666

Door: Jaap Lobach

Blijf op de hoogte en volg Jaap

28 Januari 2014 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

nou, toen was het toch zo ver! de reis ging beginnen. na het inchecken bij Schiphol en afscheid nemen voordat ik door de paspoortcontrole ging kwam het toch steeds dichterbij.

had mezelf voorgenomen om direct naar de gate te gaan en dan maar even te wachten voordat ik zou vertrekken. en ja hoor daar ging ik al. ik zag de security check al voor me. mooi dan kon ik lekker op mijn gemak erdoor en daarna lekker achteruit op mijn stoel wachten.

Stond midden in de rij voor de check en realiseerde dat ik bij de verkeerde gate stond... ja hoor de juiste gate zat ernaast.

uiteindelijk in de meest scheve stoel, lekkerste vliegtuigeten en natuurlijk met de meeste slaap een heerlijke rustige vlucht gehad naar Dubai.

Ik wist dat Dubai groot zou zijn ( had op aanraden een documentaire over het vliegveld zitten te kijken ) maar ZO groot had ik niet verwacht. met een soort mini train naar departures A gebracht en met lift, trap en roltrap van boven naar beneden heen en weer de juiste gate gevonden. na het inchecken werd mijn ergste nachtmerrie van de vlucht naar nieuw-zeeland waar: KLEINE KINDEREN die op dezelfde 14 uur durende vlucht zaten.. gelukkig zat ik er een stuk vanaf. dat wou niet betekenen dat mijn slaap beter was.

na veel zitten te rekenen met tijdsverschillen besloten om NZ tijd alvast aan te houden. maar ja na een goede 10 min. slaap word je gewoon weer wakker met het idee dat je minstens een uurtje of 2,3 verder bent of in elk geval een stuk dichterbij Australië.... helaas waren niet eens op de helft voordat over India zouden vliegen. deze vlucht verdiend voor mij de titel filight 666. voor nu: Volhouden jaap je bent er bijna!!!

  • 31 Januari 2014 - 10:02

    Danique:

    Hoi Jaap!

    Wat spannend dit! Erg gaaf ook. Volgende week reis ik voor een groot gedeelte achter je aan. Ik maak ook een tussenlanding in Dubai en ben nu door jouw verhaal toch wel erg benieuwd naar het vliegveld. Welke documentaire was het die je gekeken hebt?
    Superveel plezier nog en grijp die ervaringen!

    Groetjes,

    Danique

  • 31 Januari 2014 - 10:43

    Cooltjes Heusden :

    Ha Jaap leuk om te mogen meelezen.
    Ja het is een lange vlucht dat weten wij nog...
    Maar ook zo weer vergeten als je eenmaal in NZ aangekomen bent.
    Moet wel lachen om de kinderen hoor net de 18 voorbij en nu al vergeten dat je ook eens klein was.....
    Die iedereen de groeten van ons daar en heel veel succes in je stage, hoop dat je veel kan zien daar,
    Groeten van de Cooltjes uit Heusden .

  • 31 Januari 2014 - 12:58

    Hanneke:

    Ja, t is n hele zit, maar jij bent er al en wij moeten nog! Mogen nog! De wereld wordt steeds kleiner...zitten we straks op n paar uurtjes vliegen van jou vandaan!
    Houd ons op de hoogte van je doen en laten en neem alles goed in je op! Voor je t weet is het voorbij! Geniet ervan.

  • 10 Februari 2014 - 12:49

    Merle Rosenberg:

    Haha ik weet hoe het voelt! Ook al was mijn vlucht maar 11,5 uur, voelt zo raar om dan ineens zo ver weg te zijn. Leuke verslagen heb je, en heel veel succes nog met alles wat je daar gaat meemaken!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Flying far

Een reis naar het prachtige Nieuw-Zeeland vol met stage, familie en mooie bezienswaardigheden

Recente Reisverslagen:

10 Maart 2014

A dream come true

25 Februari 2014

ALIENS!!

12 Februari 2014

Room 21

06 Februari 2014

Update!!

01 Februari 2014

Outside In
Jaap

Actief sinds 30 Jan. 2014
Verslag gelezen: 268
Totaal aantal bezoekers 4827

Voorgaande reizen:

29 Januari 2014 - 14 April 2014

Flying far

Landen bezocht: