ALIENS!! - Reisverslag uit New Zealand, Nieuw Zeeland van Jaap Lobach - WaarBenJij.nu ALIENS!! - Reisverslag uit New Zealand, Nieuw Zeeland van Jaap Lobach - WaarBenJij.nu

ALIENS!!

Door: Jaap Lobach.

Blijf op de hoogte en volg Jaap

25 Februari 2014 | Nieuw Zeeland, New Zealand

pfff, het is alweer een tijdje geleden dat ik iets voor mijn reisverslag heb geschreven. Maar ik kan gerust zeggen dat ik hier zit te genieten!!

De dagen en weken vliegen voorbij. Voordat je het weet ben je alweer halverwege de week en dan alweer weekend. De afgelopen weken een aantal projecten met de klassen begonnen.

Zo ga ik elke Maandag met Room 14 een project over bijen en wespen doen.

Op Dinsdag en Woensdag ben ik meestal te vinden in de schooltuinen met de kinderen om hun klastuintjes bij te werken of nieuwe planten te plaatsen. Meestal zal het gewoon onkruid wieden zijn. Dat is nu een stuk beter vol te houden in 20 graden dan in 26.

Met Room 15 elke donderdag een project over water.

Vrijdag is ook altijd heel erg leuk. Gezellig met kinderen die 1 of nieuw zijn op school een vogelverschrikker maken. Gelukkig maakt de aanwezigheid van de juffrouw het een stuk makkelijker voor mij ;)..

Maar waarom dan als titel: Aliens??

Vanmorgen op school aangekomen, komt de "klusjesman" naar mij toe: Jaap, Ik wil je wat laten zien en ik denk dat jij het wel interessant zult vinden. Dus ik loop met hem naar het schoolveld en ik zie zo'n 30 tot 40 perfecte uitgeschepte stukken gras. De kinderen konden het niet zijn, die zouden nooit zoveel geduld / gereedschap hebben om de gaten zo mooi te maken, we hebben alle sporten ook uitgesloten, maar wie of wat was het dan??

Waarschijnlijk gaat er binnenkort een competitie beginnen tussen de leraren wie met de meest logische/ leukste verklaring kan komen. haha

Nou, dat was weer een Dinsdag..

Bedankt voor het lezen!!

jaap






  • 25 Februari 2014 - 10:59

    Cooltjes:

    Leuk hoor dat je zo geniet! Heb je geen foto van het gras kunnen wij mee speculeren!

  • 25 Februari 2014 - 21:57

    Linda:

    Leuk Jaap, misschien een putjesschepper?

  • 25 Februari 2014 - 23:16

    RM En Jaap:

    Hoi Jaap. Leuke verslagen, klink allemaal heel gezellig, en of je het goed naar je zin hebt.
    Zijn het geen kraaien die maden zoeken? Die hebben wij op de golfbaan ook, grote ravage.
    Nog fijne tijd, groeten voor iedereen. Succes. Jaap en RoseMarie

  • 27 Februari 2014 - 12:57

    Hanneke:

    Hè Jaap, leuk verslagje weer! Klinkt als n zeer afwisselende stage, leuk! Wij hebben t hier ook prima, tasmanie achter ons gelaten en nu in Sydney. Je hebt gelijk, de dagen en weken vliegen voorbij, geniet ervan zolang t duurt!

  • 01 Maart 2014 - 17:38

    Tina:

    Hoi Jaap, twee mogelijke oplossingen. A. Een damhert is bezig met de voorbereidingen voor het olympisch duurzaam damspel dat binnenkort bij jullie daar plaats gaat vinden.
    B.omdat de winter zo zacht is hier, drukken de wortels van het ontspruitende groen hier dwars door de aarde lokaal de graswortels bij jullie er met aanhangend gras uit.
    Het kan dus best nog erger worden.
    Groet,Ed

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, New Zealand

Flying far

Een reis naar het prachtige Nieuw-Zeeland vol met stage, familie en mooie bezienswaardigheden

Recente Reisverslagen:

10 Maart 2014

A dream come true

25 Februari 2014

ALIENS!!

12 Februari 2014

Room 21

06 Februari 2014

Update!!

01 Februari 2014

Outside In
Jaap

Actief sinds 30 Jan. 2014
Verslag gelezen: 415
Totaal aantal bezoekers 4818

Voorgaande reizen:

29 Januari 2014 - 14 April 2014

Flying far

Landen bezocht: