Outside In - Reisverslag uit New Zealand, Nieuw Zeeland van Jaap Lobach - WaarBenJij.nu Outside In - Reisverslag uit New Zealand, Nieuw Zeeland van Jaap Lobach - WaarBenJij.nu

Outside In

Door: Jaap Lobach

Blijf op de hoogte en volg Jaap

01 Februari 2014 | Nieuw Zeeland, New Zealand

Rise and shine Europe!

ben pas een aantal dagen in hier en toch al zoveel gedaan. hoe is het mogelijk.. afgelopen donderdag naar stage geweest, de gehele staf ontmoet en afspraken gemaakt hoe de gehele stage gaat verlopen. natuurlijk ook de andere uitwisselingsstudent ontmoet. hele aardige jongen en ik weet zeker dat het ook met hem een super tijd wordt.

voordat je het weet is de dag alweer om... vrijdag was het dan zover de band van Mikey die ik nu voor het eerst live zou horen spelen OUTSIDE IN live in the dogs bolix. maar eerst een dag werken bij Rainbow Park Nurseries. van orchideeën in planten quarantaine, fertilizing tot spreading ik heb het allemaal gedaan.

na een bijzondere maaltijd van Fish & Chips gingen we dan toch uiteindelijk op weg naar the dogs bolix. ik had letterlijk geen idee wat me te wachten stond die avond maar ik ging lekker vooraan zitten en genieten van de show.

even een lekker biertje zoals thuis erbij ging helaas niet. was nog geen ATM tegengekomen en had voor ongeveer 40 NZ$ cash bij. en als je dan een "pintje"bier besteld ben je toch snel 9$ kwijt. ik wist niet precies wat voor muziek ik die avond moest verwachten. maar het was allemaal hartstikke leuk en ook super om hun vrienden allemaal te ontmoeten.

voordat ik het wist was het alweer tijd om naar "huis" te gaan. en met huis bedoel ik de Mac. het was ongelooflijk, ik denk dat dit de eerste keer was dat ik verse friet en een verse Mac Champ heb gegeten die nog goed ( en niet naar plastic ) smaakte.

morgen een lekker Nederlands fietstochtje maken, alle weekenden plannen met activiteiten en voorbereiden op de stage.

Groeten, !!

  • 01 Februari 2014 - 09:31

    Sebastièn Pieterman:

    Netjes Jaapie! Pils ook zo stervensduur daar? Je moet van die gore 5liter dozen met wijn kopen, kosten geen fluit! Is dan ook niet te zuipen maargoed..
    En ja hier is de Mac ook lekkerder! Maar Fish & Chips vind ik daarentegen weer een beetje mwoah.. Vieze Chips en vettige Fish haha.
    En hoe is het weer daar? Lekkuur?!
    Het ga je goed!

  • 01 Februari 2014 - 11:56

    Ria Bertens:

    Hoi Jaap,
    Leuk om te lezen dat je al aan het wennen bent. Zorg je ook eens voor foto's, dat is altijd leuk om te zien. Veel succes daar en ik blijf je volgen.
    groetjes, Ria

  • 01 Februari 2014 - 20:21

    Maarten Van Son:

    Jaap, mooi dat je zo iedereen op de hoogte houdt. We blijven het lezen dus lekker veel schrijven.

  • 03 Februari 2014 - 12:52

    Stijn :

    Hoi Jaap,

    Leuk om te lezen hoe het met je gaat. Ik kijk uit naar je volgende verslagen. Heel veel plezier!

    Stijn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, New Zealand

Flying far

Een reis naar het prachtige Nieuw-Zeeland vol met stage, familie en mooie bezienswaardigheden

Recente Reisverslagen:

10 Maart 2014

A dream come true

25 Februari 2014

ALIENS!!

12 Februari 2014

Room 21

06 Februari 2014

Update!!

01 Februari 2014

Outside In
Jaap

Actief sinds 30 Jan. 2014
Verslag gelezen: 341
Totaal aantal bezoekers 4817

Voorgaande reizen:

29 Januari 2014 - 14 April 2014

Flying far

Landen bezocht: