Update!! - Reisverslag uit New Zealand, Nieuw Zeeland van Jaap Lobach - WaarBenJij.nu Update!! - Reisverslag uit New Zealand, Nieuw Zeeland van Jaap Lobach - WaarBenJij.nu

Update!!

Door: Jaap

Blijf op de hoogte en volg Jaap

06 Februari 2014 | Nieuw Zeeland, New Zealand

Goodmorning NL,

om te beginnen kon ik geen passende titel bedenken. Maar daar gaat het niet om, want ik kom hier om jullie op de hoogte te houden. Inclusief het reizen ben ik al 1,5 week onderweg en al ZOVEEL gedaan, het is bijna niet meer bij te houden.

Van een korte fietstocht tot een geweldig concert van Outside In!! Van de eerste stagedagen, een welkoms ceremonie van de Royal Oak "familie, busritten, een bezoek een aan One Tree Hill tot Waitangi day ( vandaag ). het is ongelooflijk en alles blijft me steeds maar verbazen.

Afgelopen dagen op stage geweest en het is gewoon bijzonder om te zien hoe de school leefstijl van de leraren en de kinderen zijn.

na een lekkere 3 dagen op stage, en voor de kinderen 3 dagen na de zomervakantie is er eindelijk een nationale feestdag en wat betekend dat? : VRIJ!!
vandaag goed gespendeerd door naar een Kelly Tarlton's te gaan, financiën op orde brengen en een NZ simkaart kopen. Vanavond zal ik er dan ook echt aan moeten geloven dat ik na een lange tijd weer pannenkoeken moet gaan bakken. Maar eerst nog even genieten van het lekkere weer.

Komend weekend 50k fietstocht en dan maandag met volle moed naar school.

ik zal wat foto's van mijn bezoek aan One Tree Hill en de eerste fietstocht bijvoegen voor jullie en dan is het hier alweer bijna etenstijd.

Ik hoop natuurlijk ook dat in NL alles goed is. En heb natuurlijk het beste met iedereen voor!

Groeten!!

Jaap

• 08 Februari 2014 - 11:56

Wendy Van Son:

He Jaap,

Leuk land daar. Geniet ervan.

Groetjes Wendy van Son

• 10 Februari 2014 - 10:05

Janus Van Der Sande:

Hee Jaap,

Klinkt super, ben erg benieuwd naar je werkzaamheden daar in Nieuw-Zeeland.
    Hou me op de hoogte, en veel plezier.

Gr,

Janus